zondag 20 maart 2022

Blij dat ik brei :-)

Ik vind de titel wel passend
Want ik ben blij dat ik brei :-)
Zo heerlijk om te kunnen breien
Mijn Nuuksweater is al sinds een tijdje af
Ik heb hem zelfs al gedragen
Draagt echt fijn, lekker warm aan je rug:)
Ik wil nog graag een witte blouse 
voor eronder, maar nog geen zin gehad
om te naar de stad te gaan
Dit gaat ook wel ;)
Ik heb de Nuuksweater gebreid met Lama-tweed
Naald 4,5 voor de boorden
Naald 5,5 voor het truitje
Ik heb 7 bolletjes gekocht, maar 6 was genoeg geweest
Begonnen  op 14 november 2021
 af op 28 februari 2022

Over Lama-Tweed van CaMaRose
ben ik echt dik tevreden
Het breit fijn en is heerlijk warm 

Ook het patroon van Laine 
is goed te volgen 
Ik denk dat er nog wel een truitje volgt van dit patroon
een truitje van katoen :)
Dit is het tweede kledingstuk
dat ik gebreid heb en zeker niet het laatste 
:-)


Fijne dag














 

9 opmerkingen:

  1. Het is een heel mooie trui geworden, hij staat je heel goed. Op het patroon kun je lekker veel variëren, altijd fijn. In katoen zal hij ook heerlijk dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er lekker uit en het staat je goed.
    Zo'n fijn patroon nodigt uit tot nog meer, groot gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haaaa kijk, je hebt hebt je Nuuksweater aan, staat je super goed Anita. perfecte maat en kan me voorstellen dat er best nog meer gaan volgen. Zit je inmiddels al een beetje in het pensionado ritme, hihi. Heerlijk hé nu veel meer tijd te hebben voor leuke dingen te doen, en vooral het vrije gevoel, geniet volop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het is fijn om te kunnen breien. Stel je nou voor dat we dat vroeger nooit hadden geleerd... Evenals haken..
    Deze sweater staat jou zò goed, maar je hebt er ook het figuur voor. Ik zou het echt niet moeten doen, want dan werd ik een heel dik propje!
    Er komen vast nog meer kledingstukken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en het staat je goed dat bloesje ach dat komt nog wel. zo kan het zeker ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en goed draagbare trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat staat het je goed, het is dan ook prachtig materiaal om mee te werken. Kan me voorstellen dat het lekker zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met zo'n truitje zou ik super tevreden zijn Staat je super mooi en passend Hier zou ik persoonlijk elk in één van mijn lievelingskleuren maken Leuk gedaan Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...