zondag 9 januari 2022

Randje per Week 2014 - 2022 :-)

Mijn eerste blogbericht van dit jaar
Ik sloot 2021 af met Randje per Week
en begin er 2022 mee :)

Ik wens iedereen een gelukkig, creatief
maar vooral gezond 2022
Dat al jullie plannen en ideeen waar mogen worden 

Op 6 januari had ik mijn Randje per Week 2014 
helemaal af en
 ik beloof jullie plechtig dat dit het 
laaste bericht is over het Randje per Week
Geen spam meer ;)

Het Randje per Week erboven borduren
was ook nog even een dingetje
Toen wist ik ook meteen weer waarom ik er eerder mee gestopt was
De patronen zijn voor 103 kruisjes en het borduurband van mij
is maar voor 88/89 kruisjes (er zit een klein verloop in)
Als jullie dus denken, hé Anita voor de 'per' heb je een ander
stijl gebruikt, ja dat moest wel, anders paste het niet :(
Maar hier kan ik ook mee leven :)

Ik heb het nagekeken, ik ben op 28 mei 2014 begonnen
heb het daarna weggelegd, elke rand moest ik helemaal uittellen
om deze in het midden te krijgen, wat overigens bij sommige randen
niet lukte vanwege het patroon

Op 16 januari 2021 heb ik de draad weer opgepakt :)
Ik wilde Randje per Week in 2021 afronden
Dat is niet helemaal gelukt, maar wat maakt het uit!
Mijn randje per week heeft 95 randjes
en is 2 meter lang 

Blauw ruitje stelde terecht een vraag:
'wat ga je er mee doen?'
Ik heb de rol onder een stolp gezet,
zodat hij niet teveel stof hapt ;)
Hij staat in het atelier en elke keer als ik er langs kom
herinnert hij mij eraan dat ik er 2x, misschien wel 10x
over na moet denken om nog eens aan zo'n groot werkstuk te beginnen
Ook is het voor mij een bewijs dat je niet zolang over een WIP moet doen
Ik weet nog hoe leuk ik het vond in 2014, maar na al die jaren
ben je verandert, is je smaak op handwerkgebied verandert
en dat is logisch :-)

Tot slot nog een filmpje met alle randjes :)

Zo nu ben ik er helemaal klaar mee
Ik ga vanmiddag heerlijk aan mijn Nuuk sweater breien

Allemaal een fijne zondag 






















14 opmerkingen:

  1. Knap werk! Hij is toch maar mooi afgekomen en heel mooi geworden 💪

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi borduurwerk is dat geworden goed behon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel heel leuk dat het nu helemaal af is! Je mag trots zijn, goed gedaan! De eerste "affo" van dit jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihaaa eindelijk klaar! Heel herkenbaar hoor zo'n lange termijn project begint leuk maar wordt soms gewoon een opgave. Nu weer nieuwe en andere dingen doen.
    Saar wenst Julia trouwens nog een fijn 2022.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben verbaasd om te lezen dat je zo hebt gestruggeld met de Randjes. Alle patronen van de Randjes zijn vanuit het midden gemaakt en het midden wordt met een pijltje aangegeven. Als je band smaller is (in jouw geval 88 kruisjes) had je alleen maar links en rechts 7 en 8 kruisjes van het patroon af te halen….

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mag trots zijn op jezelf Anita, want dat5 laatste lange stuk heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen en die 6 dagen van 2022 trek ik er gewoon af hoor, het is je gewoon gelukt. Vind het prachtig geworden, enleuk ook zo onder de stolp. Voor jou ook de allerbeste wensen en goede gezondheid voor 2022.

    Succes met je Sweater breien, met frisse moed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zal dat heerlijk voelen dat je na zo lange tijd en veel inspanningen dan toch eindelijk dit prachtige borduurwerk helemaal hebt afgemaakt!
    Wat een goed idee om het rolletje onder een stolp te plaatsen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk dat het nu toch af is.
    Maar inderdaad, in het begin lijkt het zo leuk, maar de lol is er meestal zo af. En helemaal als je alles zo moet passen en meten.
    Goed idee om het in het zicht te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk project, goed te overzien! Ga je dit het hele jaar doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat het borduurwerk helemaal af is. Wens je een gelukkig en creatief 2022!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat goed dat je doorgezet hebt, en dat hij nu af is! Een creatief 2022 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knap gedaan Anita en succes met je Nuuk !

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...