vrijdag 3 september 2021

Crea 2021 de R van Roodborstje

 Ik weet nog vorig jaar
bij de Crea 2020 toen hadden we het woord Rood
Ik wist niet goed wat ik er mee moest, Rood is niet echt mijn kleur

Pas veel later dacht ik, je had Roodborstje kunnen kiezen
Ik ben dol op vogels ( met mij vele) en speciaal ook het Roodborstje

De meeste deelneemsters aan de Crea 2021 maken elke keer
iets nieuws voor de letter die dan aan de beurt is,
dat lukt mij helaas niet, maar deze keer wel :)

Eerst wilde ik iets gaan borduren, 
maar toen ik op Pinterest keek zag ik dit Roodborstje
Ik wist dat mijn moeder strijkkralen heeft
én het is een mooi klein werkje 
Toch iets nieuws kunnen maken voor de letter R :-)
In dit boek staan hele mooie tekeningen van vogels
ook het Roodborstje staat er in 
In onze tuin zitten soms meerdere Roodborstjes tegelijk
het is me gelukt om er een te fotograferen, wel door de Raam
Ach, je kunt niet alles hebben 
Hij staat er in ieder geval op ;)
Ik ben benieuwd naar de andere ideeën 
Ga je mee kijken bij:
                                                                  In de weer  
                                                                    De Breimeisjes          
                                                                               Céline
                                                                         Marian Maakt
madebyjittie  via Instagram 
Het Roodborstje heeft een plekje gekregen 
op het wandrek :)










14 opmerkingen:

  1. Die roodborstjes zijn zo leuk! Nieuwsgierig en een tikkeltje brutaal. Nu zie ik ze hier niet, maar in de winter zeker wel samen met meesjes, merels, kauwen en eksters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! En de afwisseling is ook leuk, soms iets nieuws en soms iets "ouds". Het is ook best leuk om weer eens iets te laten zien van een paar jaar terug.
    Heel leuk, je roodborstje van strijkkralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk het roodborstje van strijkkralen.
    Het maakt niet uit of je iets nieuws of ouds doet, als je maar plezier hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om dit roodborstje van strijkkralen te maken. Af en toe zie ik ze ook in onze tuin in de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Anita, je roodborstje.
    Hier staat ook nog zo’n pot met strijkkralen.
    Veel gedaan met de kleinkinderen, vond het altijd heel rustgevend om daar mee bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 3 roodborstjes en alle drie zijn ze mooi op hun eigen manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou wat leuk ik blog over vogels en denk ff niet aan het roodborstje ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij staat heel leuk Anita, het roodborstje op het wandrek, gezellig bij de andere vogeltjes. Inderdaad erg mooie foto's
    staan er in dat vogelboek. Leuk ook dat het je gelukt is om een roodborstje te fotograferen, ze zijn altijd zo druk en zitten zelden stil. Vind het een enig en heerlijk brutaal vogeltje. Geniet van een fijn weekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi lief roodborstje.. Er is ook nog zo'n oud versje van 'roodborstje tikt tegen het raam...' en nog wat...
    Ik houd van die beestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn jullie met velen voor de crea club!! Ongelooflijk en hoe gevarieerd mensen er iets mee doen met de letters! Prachtig roodborstje, hier zitten er ook vaak in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dit, super leuk roodborstje! Binnenkort doe ik ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bedacht het roodborstje. Ik zie ze vrijwel nooit in mijn tuin, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...