dinsdag 7 april 2020

1e dinsdag van de maand, sokkendag :)

Oei oei,
Eerste dinsdag van de maand
Hier  nog wel door mijzelf 
 uitgeroepen als sokkendag :)
Ik ben niet zover gekomen als dat ik gehoopt had
Maar ik heb toch wel iets gebreid
Ik ben nu gekomen tot de hielspie
Voor de meer ervaren sokkenbreisters
stelt dit natuurlijk allemaal niets voor,
maar ik ben er blij mee
Ik kreeg een super leuke opdracht, tja die kon ik niet weerstaan :-)
De opdracht is klaar, binnenkort laat ik jullie de foto's zien
Dan begrijp je meteen waarom het sokken breien
tweedes kwam ;)

Maar, nu komt het goede nieuws ;)
Ik heb met mezelf afgesproken volgende keer
de eerste dinsdag van mei, moet ik tot aan de voet gebreid hebben
Zie je het helpt wel,
om de eerste dinsdag van de maand  tot sokkendag
uit te roepen, ha, ha

Het is vast en zeker ook poppendag en
dat wil ik natuurlijk voor geen goud missen
daarom vort, vort naar:
Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo






6 opmerkingen:

  1. Mooie kleur sokken. Gelukkig ben ik dus niet de enige die een stok achter de deur nodig heeft. 😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zachtjes aan vordert je sok gestaag☺️. Inderdaad, soms komt er 'iets' tussendoor en dan blijft er iets anders liggen. Gdlukkig is wol heel geduldig én je hebt een stok achter de deur. Veel plezier en succes met de rest van de hiel👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 🤔daar had ik ook ff niet meer aangedacht maar ik heb wel 2 paar opstaan komt van de week. Lekker kleurtje ben jij aan het breien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt een heerlijke sok.
    Ik ben wel benieuwd naar die leuke opdracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ja, dat is waar ook... Voordat je het weet is er weer een maand voorbij. Een teken dat we ons niet vervelen...
    Die mooie sok moet echt af hoor, en een zusje krijgen!
    Maar dat gaat je zeker lukken ...

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...