dinsdag 23 mei 2017

Dinsdag poppendag :)

Jullie weten vast nog wel
dat ik vroeg wie het leuk vond
om zonnebloemzaadjes opgestuurd te krijgen
Zodat we straks in oktober of zo,
kunnen kijken wie de grootste zonnebloem heeft ;)

Akkelien & Prie Praat hadden zelf nog zaadjes
maar
 Vera & Elizabeth wilde wel zaadjes opgestuurd krijgen :)

Nu kun je de zaadjes zo in een envelop doen,
maar dat is saai, bovendien als de envelop scheurt
dan heeft de ontvanger niets :(
Dus toen ik gezellig aan het fröbelen was
kwam Julia bij mij zitten :)
Wat ben je aan het doen Anita?
Dus ik legde uit wat de bedoeling was
Julia wilde wel helpen
Kaartjes maken :)
Als jij de envelop schrijft Anita
dan stop ik de kaartjes met zonnebloemzaadjes erin
Wat een aardig hulpje ;)
Wat een leuke postzegels Anita
Mag ik kiezen, tuurlijk
mm dat is moeilijk ik kies, ik kies, ik kies het bootje en het klompje
Klaar, de enveloppen kunnen straks met de post mee :)
Julia, waarom sta je daar?
Ik ga mee met jou, de enveloppen weg brengen
heb ik meteen weer een uitstapje
Kijk, Anita, ze moeten hier in, in overige postcodes
Dat weet ik ook wel hoor Julia ;)
Anita, wat doe je nu!!!!
Ik wil de enveloppen in de brievenbus doen hoor
Maar jij bent veel te klein, jij kunt niet bij de brievenbus
Dan til je mij toch gewoon op
en gelijk heeft ze
Zo de zaadjes zijn onderweg naar Vera & Elizabeth
Misschien ontvangen ze de zaadjes wel op dinsdag poppendag
dat zou leuk zijn :-)

Van Tinekebo heb ik nog geen adres ontvangen
dus die zaadjes bewaard Julia nog even voor haar :)

Hoe gaat het met de andere poppen en poppenmoeders

Kom gaan we kijken waar er nieuws is

  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke

















17 opmerkingen:

  1. Goed gedaan Julia en Anita ik ga er ook een paar in een potje stoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige hulp had je! En nu maar afwachten wie de hoogste zonnebloem kweekt!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, o die Julia is er toch ook altijd als de kippen bij en niets ontgaat haar!
    Helaas wordt er bij ons op maandag geen post bezorgd, maar vandaag houd ik de brievenbus in de gaten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, zulke post, daar word je blij van! Bijna jammer dat ik nog wel zaadjes had, haha!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zijn we nog een keer! Dankjewel Anita en Julia... Ik had de envelop met het klompje als postzegel. Dat is leuk, want ik heb ook echte klompen. Maar daar kan ik nog niet zo goed op lopen, al went het wel een beetje...
    Jullie hadden vast veel bekijks bij het posten van de brieven!
    Mijn dag kan in elk geval niet meer stuk!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Elizabeth, fijn dat de zaadjes goed zijn aangekomen :) Veel plezier met tuinieren!
      De wedstrijd kan beginnen ;)
      Fijne dag, Anita

      Verwijderen
  6. Haha, jullie zijn een mooi stel samen! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige reportage van jou en Julia. Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee van die zonnebloemen. Ik ben ook zonnebloemen aan het opkweken. Ze hebben al een klein steeltje maar ik wil ook wel meedoen met het opmeten. Gaat Julia de competitie bijhouden? Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De post heeftzijn werk goed gedaan. Ook ik heb de zaadjes binnen. En zo leuk gedaan met dat vlindertje. Ik ben net zelf ook een vlinder aan het maken. Ga er nog een blog over maken en dan komt die van jullie ook voorbij hoor. Nu gauw de zaadjes in potjes stoppen. Wat zijn het er veel trouwens, ik bewaar de helft tot volgend jaar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat de zaadjes binnen zijn en ik ben benieuwd naar je blog over vlinders :)
      De wedstrijd kan beginnen ;)
      Fijne dag, Anita

      Verwijderen
  10. Via Elizabeth, die jouw zaadjes gekregen heeft, kom ik op jouw gezellig blog.
    Heerlijk... ik houd zo van mensen met een flinke doses poppenfantasie!
    Ben zelf een poppenverzamelaar, zelf maken is niet mijn ding, maar jouw popje vind ik echt een schatje. En zo behulpzaam, heerlijk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat handig zo'n hulpje! Zo te zien heeft ze het heel erg naar haar zin. En wat een leuk idee van de zonnebloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat toch een fijne hulp heb je aan Julia! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahahaaa, wat een leuke blogpost!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, jullie gaan een wedstrijdje zonnebloemen kweken houden! Benieuwd wie gaat winnen, je maakte prachtige kaarten!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rita, als je mee wilt doen, het kan nog hoor :) Ik heb nog zaadjes :)
      Liefs Anita

      Verwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...