dinsdag 21 februari 2017

Dinsdag poppendag :)

Zoals jullie zien is het huis van meneer Muis weer gerepareerd ;)
Niet mijn verdiensten hoor, mij lukte het niet
maar de man in huis had er geen problemen mee ;)
Iedereen kwam kijken en was blij voor meneer Muis
We gaan maar op zoek naar een veilige plek
voor zijn huisje!

Gisterenavond, toen iedereen toch beneden was
had ik maar besloten om meteen een
andere nog openstaande 'schuld' te vereffenen
Inderdaad
Samen bakken
Julia en Lizzie kozen voor Blueberry Muffins
Dus gingen we naar de keuken ;)
  Eerst de papieren vormpjes in het bakblik leggen Julia
meneer Muis, nu kun je nog in de vormpjes gaan staan,
maar straks niet meer hoor ;)
hi,hi dan plak je helemaal vast
 De suiker en daar mag de bloem bij
 Anita, ik zie niets
 Ga even op het doosje van de papieren vormpjes zitten
Bedankt voor de tip Anita
Lizzie doe jij de bosbessen erbij
O nee hoor dat mag Julia van mij doen
 Kijk Lizzie dat is echt niet moeilijk hoor
Ik moet zeggen Julia hielp heel goed mee :)
Zo de muffins mochten in de oven
Kijk eens mmmm, jammer dat jullie het niet konden ruiken ;)
De andere waren al weer naar boven gegaan
Ze konden niet zolang wachten, ze wilden gaan spelen

Maar Julia wel, zo leuk vindt ze bakken:)
Alleen moesten de Blueberry Muffins ook nog een nachtje afkoelen
Maar na de belofte dat zij vandaag de eerste muffin
mag kiezen ging ze ook netjes slapen

Vandaag ga ik eerst met Julia, Lizzie, meneer Muis, Teodoor
en Fifi bij de andere poppen en poppenmoeders kijken
Dan kunnen we daarna gaan smullen mmmmm

Hebben de andere poppen ook weer nieuwe avonturen beleefd
kom ga mee naar:

  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke







9 opmerkingen:

  1. Wat had jij veel hulp. En ze liepen niet eens in de weg. Maar deden netjes alles op hun beurt. Wat zullen jullie smullen vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmmm... het water loopt me in de mond!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt flink wat hulp gehad en vandaag wordt de hele poppenfamilie verwend met een lekkere blueberry muffin. Geniet er samen lekker van. Ze zien er heerlijk uit. En met plezier heb ik weer een poppendagverhaal gelezen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, jammie! Zeker nu er zoveel liefde van al die helpende handjes in zit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh mmmm... dat ziet er wel heel erg lekker uit Anita!

    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat hebben jullie goed gedaan met z'n allen. Het ziet er heerlijk uit. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe gezellig, samen bakken, het ziet er heerlijk uit, ik ruik ze bijna tot hier! Ik hoop dat ze zoiets hier niet vragen, want van bakken ken ik niks en ik doe het ook niet graag. Fijn dat Muis zijn huis weer gerepareerd is.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, lekker! En wat een gezelligheid, zo met z'n allen in de keuken. Eet smakelijk! (O, die zijn natuurlijk al op...)

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...