maandag 11 juli 2016

Uitslag Give Away, de winnaar is ........ :-)

Vrijdag 1 juli vroeg ik jullie
Wie kan ik :-) maken met een van deze dvd's


De winnaar is Aritha V.(Jedidja) 
van de blog Kostbaar!

VAN HARTE GEFELICITEERD :-)
Aritha kan ik blij maken met deze twee dvd's
Aritha, blogland is zo groot, ik ken je blog (nog) niet,
wil je zo vriendelijk zijn om je gegevens
naar me te mailen
Dan stuur ik de dvd's snel naar je toe
O ja, en natuurlijk heel veel kijkplezier :)






Voor de blogsters die mijn blog regelmatig bezoeken
Mijn woord houden is toch belangrijker voor mij
als de twee dvd's
:-)












4 opmerkingen:

  1. Oh Aritha, leuk, mag ik dan meekijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel. Wat een verrassing. Even ijken hoe ik je mijn gegevens kan geven. Groetjes: Aritha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, Aritha! Veel kijkplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze binnen. Heel erg bedankt, Anita! http://zeswekenlang.blogspot.nl/2016/07/zaterdag-17-juni-2016.html

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...