maandag 20 april 2015

Klein feestje:-)





Jullie zien het goed, Ik heb zojuist € 100,- over kunnen maken naar Stichting Robin Hood. 

Het spaarvarken heeft al een aardig vol buikje:-)

Tussen het volgen van de handwerkopleiding door
is het mij toch gelukt om ook nog te handwerken voor de kinderen in Gambia.

Daarom vier ik een klein feestje, de Blueberry Muffins had ik al gebakken;-)



Ik neem een korte blogvakantie,
dus ook geen poppenblog.
Even weer opladen en nieuwe ideeen opdoen
veel liefs & tot snel!!

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig bedrag!
    Ik hoop je snel weer terug te zien, maar neem wel zoveel rust als dat je nodig hebt, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer zo'n bedrag kon overmaken en neem gerust wat tijd voor jezelf nu, je hebt het verdiend! Ondertussen hebben jullie weer fijne dingen gedaan op de cursus, dat wolverven levert toch steeds weer andere kleurtjes op, prachtig! Geniet van je rust.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie gewenst en graag tot ziens!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...