donderdag 5 juni 2014

Mijn eerste give-away gewonnen!!





Wat denk je, ik heb voor de eerste keer een give-away gewonnen. Ja en niet zo'n kleintje ook, drie prachtige kleurtjes katoen en wat goodies en niet te vergeten een lief kaartje.

Ik heb de give-away gewonnen bij Maaike van Maaikoe

Maaike heeft sinds 2013 een blog en raad eens wat, sinds maart 2014 ook een eigen webwinkel Dat wilde ze zo graag!!

Knap hoor, toch een hele stap een eigen webwinkel en volgens mij komt er veel meer bij kijken als je zo op het eerste moment zou denken. Daarom ga ik ook garen bij haar bestellen. Zeg nou eerlijk, iedereen kan toch wat hulp en steun gebruiken bij het realiseren van zijn/haar droom.

Ik heb al een kijkje in de winkel genomen, even kijken welke kleurtjes ik het beste kan gebruiken en dan plaats ik een bestelling, ik heb er zelf ook voordeel bij hoor, op dit moment betaal ik € 2,45 voor een bolletje Catania en bij Maaike € 1,85 en dat is toch mooi meegenomen;-)

Maaike, hartelijk bedankt voor de give-away en heel veel succes met je eigen webwinkel!


6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je mooie garen!
    Ik ga ook eens een kijkje nemen in haar webshop!

    Enne doe je al mee met mijn give-away?
    Kan nog tot 15 juni!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zalig mooie wol heb je gewonnen. Dikke proficiat.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige give -away heb je gewonnen.
    Daar ga je veel mee kunnen maken. ik ben alvast nieuwsgierig wat je er mee gaat doen
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met dat leuke verwenpakket. Ik ben benieuwd wat voor leuks je hiervan gaat maken.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met deze leuke kleurtjes en andere verwennerij! Altijd leuk om iets te winnen. Hier ga je zeker iets mee kunnen doen en vooral als je er nog meer kleurtjes van indoet! Benieuwd wat het wordt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk zo'n pakje met wolletjes te mogen winnen , veel plezier ermee ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...