zondag 15 december 2013

Maar net op tijd!















Aan de late kant, maar hij is af, de sjaal/col voor mijn zoon.
Ik heb de col/sjaal met 200 gram garen van Zeeman, Royal melange gebreid.
60 steken, 2 rechts, 2 averechts en dat 2 bollen lang.
Je kunt de sjaal natuurlijk zo dragen maar, als je de uiteinde aan elkaar maakt heb je een 
lekkere warme col. En dat wilde mijn zoon graag.

Eerst had ik de uiteinden aan elkaar gehaakt, maar dat gaf niet het resultaat
dat ik voor ogen had. Uiteindelijk de uiteinde aan elkaar genaaid en nu ben ik tevreden.
Weer een project af, kan ik aan iets nieuws beginnen, super leuk :-)
Iedereen nog een fijne zondag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...