zondag 29 september 2013

Feestje, weer donatie voor Stichting Robin Hood!

Van de week vertelde ik het al, ik heb diverse opdrachten af kunnen ronden.
Heel erg fijn want ik had nu weer € 100,- in mijn potje :-)
Vandaag heb ik het geld overgemaakt naar Stichting Robin Hood.
Een klein feestje. In Gambia zijn ze ontzettend blij met het geld.
Zoals ik al eerder vertelde in verband met mijn privacy staat een kopie
van het afschrift op de pagina over Stichting Robin Hood.

De bestelling van witte katoenen babyslofjes, pannenlappen XL en het Oeteldonkse pakket van babyslofjes, babydasje, babymutsje en wantjes heb ik deze week afgerond.
Ik wil alle kijkers en kopers hartelijk bedanken voor hun steun, ook namens de kinderen in Gambia.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...