vrijdag 5 juli 2024

Al weer vrijdag ;)

Vrijdag, zullen we even kletsen?

Bedankt voor de leuke reacties 
op mijn sokken verhaal


Ondertussen ben ik nu heerlijk 
aan het breien aan mijn Tolstatee

Dit vaasje kocht ik bij de Hema
voor de helft van de prijs
Een leuk vaasje voor bloemetjes uit de tuin
die vind ik toch het leukste en 
zeker ook het goedkoopste;)
Nu staan er zaaddozen van de klaprozen in
maar ik heb er ook al
goudsbloemen met vrouwenmantel 
en hortensia’s in gehad
terwijl er nog nieuwe bloemetjes komen
die ook geschikt zijn voor een klein vaasje
Hebben jullie ook bloemen uit eigen tuin?
Josephine  vertelde van de week
over oude poppetjes die ze weer gevonden had
Kijk Josephine, dit popje heb ik nog van vroeger
het heeft nog de originele kleertjes aan

Zo, dat was het weer, genoeg gekletst
jullie hebben vast nog van alles te doen ;)


Geniet van het 
🌞🌞🌞
en een fijn weekend

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattig vaasje. Leuk met bloemen uit eigen tuin. Had ik andere jaren ook vaak staan. En wat een lief popje, heb je daar als kind mee gespeeld? Ik wens jou ook een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig, Anita! En wat een leuk vaasje! Je brengt me wel op een idee. Mijn hortensia's hebben genoeg bloemen die me eigenlijk te veel over het terras hangen. Daar kan ik best af en toe wat van in huis zetten, ik heb nog vaasjes genoeg :-)
    Ik voeg een link naar je blog toe aan m'n eerstvolgende poppendag. Wat een schattig popje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig zo even een praatje. Ja ik heb ook bloemetjes uit de tuin maar geen popje meer van vroeger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig Anita even een praatje maken. Wat een prachtige regelmatig breisel laat je zien en die kleur is heel mooi, ben benieuwd naar het eindresultaat. Dat vaasje is heel leuk en mooi van vorm. Inderdaad heel handig om steeds weer iets uit de tuin te knippen om er binnen van te genieten. Doe ik ook regelmatig en sowieso van alles dat door wind of regen omklapt krijgt binnen een tweede leven. En wat een liefje dat popje waar jij zelf nog mee hebt gespeeld als klein meisje, het is wel duidelijk wat groter dan degene die ik liet zien. Maar schattig zeg en ook nog de originele kleding, maar zuinig op zijn hoor. Het heeft ook zo'n guitig en vrolijk gezichtje.

    Mooi weekend Anita . . . . .
    groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt al een mooi stukje van je truitje gebreid,mik ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik wens je voor nu heel veel breiplezier.
    Ik heb mijn pop ook nogvan vroeger, nou ja de lievelingspop, de meeste van het 100-tal ( ja echt, zoveel had ik er, wel inclusief barbies en luciferpoppetjes) zijn weg.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, we hebben altijd van alles te doen, maar voor een blogpraatje maak ik graag tijd...
    Nu kun je rustig breien aan je nieuwe truitje en ik vertrouw wel op je ervaring en denk dat het een heel leuk kledingstuk wordt!
    Mooi dat je jouw pop ook nog hebt.. Ik hem haar ook nog, maar die is van gewoon plastic. Ik zou hem nooit wegdoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...