vrijdag 8 mei 2020

Crea 5220..........Silhouet

Was het woord van vorige week
haasten en moeilijk, moeilijk
Deze week ging het als vanzelf :)

Ik zat in de keuken
Het zonnetje scheen en ;)
Its me :)
Ha, ha, ik maak een foto van mezelf!
Ik heb een hele tijd zitten spelen
Ja, persoonlijk vind ik het wel grappig
Vorige week heb ik zitten kleuren, plakken en knippen
Nu heb ik zitten spelen met mijn silhouet
konijntje op de muur, je kent het wel :)
Deze foto vond ik ook wel leuk :)

Kom, gaan we kijken bij de andere
Zo leuk al die creatieve ideeën die voorbij komen 
Echt genieten met een grote en dikke  G
Elizabeth   
                          In de weer  
                  De Breimeisjes          
                      Céline
                                Marian Maakt



13 opmerkingen:

  1. Ja, dit is een hele leuke manier van silhouet maken. Wij deden het vroeger met ons bedlampje en maakten giraffe koppen en lieten ze dan vechten met elkaar!
    Superleuk dat het zonnetje je zomaar op deze manier van uitbeelden bracht.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schaduw spelletjes oh wat hebben we dat veoeger veel gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, heel leuk, spreken met de schaduw 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herkende je gelijk. Prachtige foto met het hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Dit doet me zo aan vroeger denken, toen maakten we als kinderen inderdaad schaduwen op de muur. En als er dan weer een nieuwe te leren viel, dan moest die door iedereen bewonderd worden, zelfs de buren ontkwamen er niet aan ;o)
    Nu is er internet en kan er een heleboel tegelijk geleerd worden. Prima hoor, maar toch mis ik soms dat 'eenvoudige' van vroeger... ;o)
    (als ik straks buiten in het zonnetje zit, ga ik ook weer even silhouetten maken !)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, op de onderste foto is het net of je enorme spierballen hebt ☺ Je hart komt in ieder geval duidelijk over!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, nou wie heeft dat niet gedaan hè, wij in elk geval wel.
    Met onze kinderen en ook weer met de kleinkinderen.
    Goed uitgevoerd ook Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind dit echt heel leuk, en ook mij doet het aan vroeger denken, allerlei dieren nabootsen en vechtpartijtjes met de schaduwen. Het was gewoon een ontdekkingsreis.
    Leuk dat je het op deze manier hebt gebruikt.

    Fijn weekend,
    groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yes! How nice, Anita! When we were little, we made animal shapes with our hands, creating silhouettes with shadow...Sweetness of memories..
    Have a good weekend!
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto zo van jezelf en ja, dat deden wij vroeger ook, paarden en hondjes die elkaar bijten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo kan het ook en dat geeft weer een heel ander idee van silhouet. Erg leuk idee vind ik .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De "oplossing" is vaak dichtbij. Ik vind het weer een hele leuke uitwerking van het woord. En echt iets wat hoort bij het mooie weer van de afgelopen dagen.
    Fijne zondag.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...