vrijdag 7 september 2018

Ze zijn er weer

Je ziet ze overal weer 
Pompoenen in allerlei kleuren en maten 
Gezellig maar ook een aankondiging dat de herfst er aan komt
Ach alles heeft zijn voor en tegen ;)
Ik wilde mijn gehaakte pompoenen pakken
maar ik kon ze niet vinden, toen wist ik het weer
Verkocht en weggeven :)
Deze pompoenen heb ik dit jaar gehaakt
het patroon vind je hier
Daarnaast heb ik ook pompoenen gekocht
Deze voor zijn mooie vorm 
maar ook cadeau gekregen :)
Van de boer van onderstaand veldje
Als ik met onze Sjors naar de Maas loop
komen we langs dit veldje 
Het staat vol met Zonnebloemen, Zinnia's
en pompoenen :)
Je wordt er gewoon vrolijk van!

Haak of brei jij je pompoenen?
Breien lijkt me ook leuk, wie weet volgend jaar

Fijn weekend  


12 opmerkingen:

  1. Leuke pompoentjes! Ik haakte ze ook eens, geen idee hoe lang geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had er ook een paar gekocht bij een kraampje langs de weg, gisteren heb ik daar een leuke herfstschaal mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb pompoentjes en kalebassen zelf gekweekt en inmiddels ook geoogst. Het is zo leuk om te zien wat er aan de plant komt. Ik had nog zaad wat er al jaren lag en omdat ik dacht dat het toch niets zou worden had ik niet aangegeven wat wat was, een leuke verrassing dus. Ik zal ze op mijn blog zetten.
    Gehaakt heb ik de pompoentjes ook, ik gebruik ze als sleutelhanger.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee ik haak ze niet,ze zijn wel erg leuk,en ja zonnebloemen zijn mooi ,daar word je zeker vrolijk van .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke pompoenen, het teken dat de herfst weer in aantocht is.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik houd echt van pompoenen maar dat betekent ook dat de herfst komt en ik ben geloof ik nog niet toe aan afscheid van de zomer. Hoewel ik de hitte vervloekt heb, haha. Toch denk ik dat ik binnenkort met mijn dochter naar ons vaste adres voor pompoenen ga. De tuin weer wat aankleden.
    Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de mijne ook van de week weer opgezocht. Nu eens niet verkocht zoals dat meestal gaat. En ik wil er nog maken om volgende week weg te geven.
    Prachtig gezicht zeg die zonnebloemen bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ze blijven leuk, die pompoenen.Zowel de echte als de gehaakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet m’n pompoentjes ook weer eens opsnorren. Ik heb er ook weggegeven, maar niet allemaal. Ze zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er leuk uit! Nee, ik heb ze nog nooit gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing.Thank for your very good article...!
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...