dinsdag 5 maart 2013

Media aandacht voor juffrouw Ooievaar


Lieve mensen,

Media aandacht voor juffrouw Ooievaar en natuurlijk Stichting Robin Hood.

Op 10 februari liet ik jullie weten dat door mij gebreide baby slofjes in de Bossche Omroep stonden. Ik heb toen meteen contact gezocht met de redactie van de Bossche Omroep en gevraagd of ze misschien een artikel wilde schrijven over juffrouw Ooievaar en Stichting Robin Hood.

Vandaag was het zover, verslaggeefster Lasha Bosman en fotograaf Freek Jansen zijn op bezoek geweest. De heer Jansen heeft een aantal foto's gemaakt en Lasha Bosman heeft de oprichtster van Stichting Robin Hood, Klaartje en mij geïnterviewd.

Het is een leuk artikel geworden en aanstaande zondag te lezen in de Bossche Omroep.
Voor wie de Bossche Omroep niet ontvangt, het artikel komt natuurlijk ook op mijn weblog te staan. Ik ben nu al benieuwd naar de reacties!

Veel liefs Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...