dinsdag 22 september 2015

Dinsdag poppendag, Op vakantie (2)

Hallo, wat is de week gevlogen
Deze keer vertel ik ook nog over 
de vakantie van mij, Muis en Teodoor

Zoals jullie waarschijnlijk nog wel weten,
wij mochten met Anita mee naar Bergen 
dat ligt vlak bij Bergen aan Zee
Wat hebben we het fijn gehad
Elke avond na het eten 
nog nagenieten, de dag bespreken
met een lekker kopje thee

Ja, we mochten ook het 
poppenserviesje meenemen
dat paste nog wel in de auto;-)

Vorige keer vertelde ik over de duinen,
maar we zijn ook naar de zee geweest
dat is pas tof
Daar wilde ik elke dag wel
naar toe, zo fijn vond ik dat
Heerlijk zitten op ons picknick deken
en genieten van (toen) een lekker zonnetje
Schelpjes zoeken

Soms moesten we wel een beetje uitkijken,
want er liepen ook een paar grote honden
en wij zijn natuurlijk maar klein
Muis vond het wel een beetje eng
de zee, met die grote golven
Maar ja, voor Muis is alles natuurlijk
al groot, hi hi

Hij wilde niet van het picknickkleed af,
maar Teodoor en ik hebben nog
een strandwandeling gemaakt

Aan alles komt een einde
zo ook aan onze vakantie
Maar thuis genieten wij ook nog na,

Alleen Muis was in het begin een beetje stilletjes
hij miste de duinen en de hei
Hij had hei willen plukken voor thuis
Maar dat mocht niet van Anita,
Ze had natuurlijk wel een beetje gelijk
De Duinen, daar kun je geen hei gaan plukken!

Maar een oplossing is al gevonden
Anita heeft hei gekocht in de winkel, kijk maar
Anita had de hei nog maar net gepland 
of Muis zat  al tussen de hei,
helemaal happy:)
Muis kan natuurlijk niet 's-nachts buiten blijven

Met een klein vaasje hei
kan Muis ook binnen
nog nagenieten van de vakantie:)

Jullie gaan toch ook even bij de andere poppenmoeders langs hé?

Veel liefs van Julia



    Jolanda

    Rita 
                                    
                                       Sandra                                        
      Peggy

              Crealyt              








6 opmerkingen:

  1. Dat wass een heel geslaagde poppenvakantie, lijkt mij! Wat schattig, die kleine muis met heimwee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief dat Muis nu een eigen heidetuintje thuis heeft!
    Dat was een topvakantie, dat is duidelijk :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die foto dat ze met zijn tweetjes op het strand zitten (van achteren gezien) dat is de mooiste van allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh muis, wat wordt er goed voor jou gezorgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne vakantie hebben jullie allemaal gehad en de poppen hebben zo genoten dat ze volgende keer vast opnieuw mee willen. Nu, zolang ze zich gedragen, geen probleem denk ik. Leuke foto's vanop het strand en Muis is echt weer verwend met die hei.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig verhaal weer, we kunnen zo mooi mee genieten van de vakantie. Schattig, die mini-hei voor muis.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...