dinsdag 24 maart 2020

Dankbare dinsdag!!

Wat een moeilijke tijd
Ik wist eigenlijk niet of ik zou bloggen :(
Van de andere kant, we moeten toch ook
zoveel mogelijk doorgaan

Hier iedereen nog gezond
Mijn beide ouders (85) hebben huisarrest
Dat is wel minder!! maar ze maken het gelukkig goed
We bellen, doen boodschappen en gebruiken FaceTime
Ik werk thuis en dat is goed te doen
Maar toch in gedachte ben je bij de mensen die minder geluk hebben!

Wat fijn dat wij onze hobby hebben
Dat is wel iets om dankbaar voor te zijn
Wij kunnen ons prima binnen vermaken :)
Vorige week liet ik zien dat ik een begin had gemaakt met

Jutta
Niet schrikken hoor, want ze ziet er nog niet uit!
Ze lijkt wel een monster ;)
Het is een heerlijk patroon om te breien
Je doet 'gewoon' elke regel wat er staat
Wel even opletten, maar dat komt goed uit
Je bent bezig met tellen en opletten en
dan ben je meteen met je gedachte ergens anders
Een super goede afleiding :)
Voordat je het weet, ben je dan zover :)
Ik moet wel zeggen, als ik tijd had om te breien heb ik aan Jutta gebreid

Nu gaat ze even 'aan de kant'
Ik heb een leuke opdracht gekregen
Ook iets om dankbaar voor te zijn

Er is vast wel poppennieuws bij?


Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo
Pippa's Hus

Pas goed op elkaar
Blijf gezond
Liefs Anita









13 opmerkingen:

  1. Oeh, ik ben benieuwd hoe Jutta gaat worden!👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je evengoed blogt, zo kunnen we allemaal eventjes lekker onze gedachten verzetten.
    Voor je ouders is het een nare tijd, maar gelukkig hebben ze elkaar nog en hoeven ze niet alleen in huis te zitten. En er zijn in deze 'moderne' tijd middelen om elkaar te horen én te zien. Maar het zal ondanks dat niet makkelijk voor ze zijn. Ik hoop dat ze veilig door deze crisis komen, net als jij en al je andere dierbaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja zeg dat spannende tijd. ik dacht ook zal ik even er tussen uit in blogland ,maar toch nu nog maar niet er zijn mensen die er naar uitkijken en dan hebben ze wat te lezen. Die Jutta ik kan het er nog niet helemaal vasn maken ha ha maar dat wordt steeds beter natuurlijk lekker zo door gaan Anita Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er heel apart uit.... Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. En inderdaad, heerlijk om gewoon lekker te breien en te haken in deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jutta lijkt zeker een beetje spookachtig, maar het komt vast goed met haar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er spannend uit... ik ben heel benieuwd wat dat gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo dat gaat snel. Ja het zijn fijne patronen, gewoon doen wat er staat en dan komt het goed.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het bloggen geeft toch echt wel afleiding. Even wat anders lezen en zien dan al die narigheid.
    Ik ben benieuwd hoe de pop uiteindelijk gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jutta ziet er inderdaad een beetje horror uit, maar ik denk dat het heel mooi gaat worden. Gelukkig dat we inderdaad wat afleiding krijgen door creatief bezig te zijn. Wat moeilijk ook voor je ouders Anita, gelukkig dat jullie ze kunnen helpen met van alles, en gelukkig zijn ze wel gezond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik snap je afweging wel..., maar toch is het goed om ook gewoon door te gaan waar je mee bezig bent. Maar soms heb je zelf het gevoel dat het een beetje banaal is terwijl je net akelig nieuws hebt gelezen of gehoord...
    Jutta ziet er nog wat belabberd uit hihihi...,maar dat komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jutta lijkt nog niet echt, maar dat komt nog wel.
    Fijn dat we onze hobby's hebben, daar kom je de dag mee door in deze zorgelijke tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jutta lijkt er nog maar van ver op, goed dat je het even zegt, maar dat komt vast later nog in orde!!! Dit patroon heb ik ook, maar nog niet gemaakt helaas. En er is alweer een nieuwe ondertussen. Ze blijven leuk om te maken en zijn uiteindelijk ook in 1 keer klaar, super vind ik dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O jee, wat een lelijk ding zeg, ik zou het Spaans benauwd krijgen als ik aan zoiets bezig was, maar ik weet dat jij en jullie (want er bloggen zoveel volleerde breisters) altijd met een mooi resultaat eindigen.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...