vrijdag 27 maart 2020

Crea 5220..................Kalligrafie

Voor het woord van deze week
had ik wel wat in gedachte maar,
ik weet niet hoe het bij jullie is, ik kom tijd te kort!
Totdat ik ineens deze tekst zag
Kalligrafie, ja toch :)
De tekst staat hierop
Leuk kistje hé?
Wat er in zit is nog leuker :)
Al mijn zaadjes
Kijk hier word ik nu vrolijk van
Op dit schrift wat ik kocht bij Dille & Kamille
Wilde ik de tekst 'tuinschrift' schrijven
met mooie letters, kalligrafie
Dat moet maar even wachten,
ik zal daar echt goed mijn best op moeten doen
en mijn hoofd staat daar nu niet naar
Mijn handschrift is niet echt geweldig, kijk maar
In mijn schrift wil ik bij gaan houden, wat ik van mijn ervaringen leer :)
Nu de plantjes :-)
Wat vinden jullie van mijn komkommers :)
Courgette, paprika en tomaatjes :)
Ik moet wel bekennen
Ik loop in huis, de zon achterna met mijn dienbladen ;)
Want in de kweekbakjes passen ze niet meer
In de kweekkastjes komen binnenkort de bloemetjes  :)
Ja en je ziet het goed, het Kaaps viooltje vind ik weer helemaal leuk
Van een plantje vielen er een paar blaadjes af,
 schijnt dat je die ook makkelijk kunt stekken :)


Het is een beetje een combi geworden :)
Van kalligrafie en tuinieren
Ik hoop dat jullie het toch een leuk bericht vinden :)

Waar hebben de andere aan gedacht bij het woord kalligrafie?
Kom laten we gaan kijken bij:


Elizabeth   
                                                                                 In de weer  
                                                                            De Breimeisjes          
                                                                                     Céline
                                                                                 Marian Maakt


Pas goed op en blijf gezond!
Liefs Anita







11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kistje! En helemaal top dat er ook in zit wat er op staat ;o)
    Leuk zoveel fris groens in huis, al die kleine plantjes zijn toch maar mooie tekenen van hoop en belofte.
    Fijn ook dat je het te druk hebt, waar zou een mens in deze tijd toch zijn zonder hobby's...
    En je handschrift: dat ziet er beter uit dan het mijne hoor (hihi).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kistje met mooie letters en de inhoud ook!
    Het lijkt me fijn om een moestuin te hebben, bij ons is het te klein vrees ik, wel hebben we tuinkruiden en frambozen daar ben ik al blij mee! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk blogje, daar word ik ook blij van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel mooi kistje Anita, en heerlijk genieten ook van de inhoud van dat kistje. Heel handig zo'n schrift waar je de ervaringen omschrijft. En wat zien je stekjes er goed uit allemaal. Wow die komkommers in die prachtige glazen bokalen, het lijkt wel een kunstobject. En dat glas geeft natuurlijk heerlijk warmte voor de verdamping van de komkommers. Ja net wat Akkelien schrijft, ik word ook heel blij van jou blogje.....

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kistje!
    Mijn groentezaden zijn, op enkele pakjes na, over datum, terwijl ik dit jaar juust weer van plan bennom wat groente te verbouwen (als er niet teveel pissebedden zijn). Ik zal dus nieuwe moeten kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond het een super leuk bericht. Lekker positief in deze donkere tijden. Wat ben jij al ver met je plantjes. Ik het pas gezaaid en het eerste komt net boven de grond. Mooi blik heb je trouwens voor je zaden. Ik heb nog bloemenzaad van vorig jaar van jou, ga ik ook weer zaaien. De zinnia's waren prachtig,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja zeker mooi kistje. Ik hou erg van dit soort dingen en hele goede keuze om daar je zaadjes in te bewaren. Daar vind ik het echt een kistje voor. En ook heel herkenbaar om daar dan een mooi boekje bij te zoeken om alles in bij te houden. Beetje als vroeger als je op school in een nieuw schrift begon. Dan probeerde je zo mooi mogelijk te schrijven.
    Succes met je kwekerij. Nog even binnen volhouden, buiten is het nog knap koud.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful to have a "green" box! It's good to grow our seed and enjoy the gifts of nature!
    Hugs,
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk blogbericht... Ik zit me te vergapen aan je mooie kistje, maar niet minder aan je plantjes... Wat doen ze het goed! Leuk om alles bij te houden in een schriftje. En nu ben ik toch wel benieuwd naar de letters die je daar op gaat schrijven. Hopelijk vind je snel de rust daarvoor!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So een mooie kistje.
    Veel plezier in zaaien.
    Blijf gezond
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gewoon een bericht gemist hoe slecht

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...